9.09.2015

Nowy blog, kolejny początek.

Witajcie!

Pewnie macie nadzieję, że to nowy rozdział. Niestety muszę Was rozczarować: rozdział pojawi się najwcześniej w niedziele. Będziecie czekać?
Tymczasem chciałabym Was zaprosić do zapoznania się z bohaterami mojego nowego opowiadania.
Nie wiem, czy przypadnie Wam do gustu, należy do tych innych. Nie ukrywam, że trochę się stresuję i jestem ciekawa, czy ktoś będzie chciał tam zaglądać.
Liczę, że bedziecie.
Buziaki.
Zuzek


My niepokonani
my--niepokonani.blogspot.com




2 komentarze:

  1. Ja poczekam do tej niedzieli! :)
    Nowe opowiadanie już odwiedziłam i ślad też po sobie zostawiłam (no jakie piękne rymy xd) ♡
    My też Cię kochamy ♡
    Ala ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. I jeszcze pytasz czy poczekamy... Kochana, tak nas zainteresowałaś że będziemy czekać z niecierpliwością ;)
    XYZa

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic