7.18.2015

Początek

Witajcie,
Z tej strony Annie Kannie, czyli Zuzka.
Niedawno zakończyła się moja i Wasza przygoda z Katja Kofler, bohaterką opowiadania  Prosząc o wybaczenia , a już dzisiaj chciałabym Was zaprosić na kolejnego bloga mojego autorstwa. Mam nadzieję, że Ci, którzy towarzyszyli poprzedniej historii będą obecni i tym razem. Zapraszam rowniez Wszystkich tych, dla których jestem wciąż postacią nieznana. 


Po lewej stronie są zakładki. Można zaznajomić się z bohaterami, zareklamować swojego bloga, poprosić o bycie informowanym o nowościach i zaprosić mnie na swoje blogi. Z chęcią przyjmę Wasze zaproszenia! Jest również ask
, Instagram i snapchat :)

Pierwszy rozdział (lub prolog) ukażę się niebawem, jesli czas (i nasi siatkarze) pozwoli to już dzisiaj lub jutro, najpóźniej w poniedziałek.
Rozdziały będą publikowane przynamniej raz w tygodniu, o ile wena pomoże, a o każdej dłuższej przerwie postaram się informować. Proszę rowniez o wsparcie z Waszej strony, wystarczy nawet bardzo krótki komentarz, to  da mi kopa do działania.
Będziecie?

Zuziek.




5 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział ;)
    Buziaki x

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że będę :3
    Czekam na pierwszy :)
    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejo. ;*
    Zapraszałaś mnie, to i wpadłam. :)
    Najprawdopodobniej zostanę już do końca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Melduję się i zostaję do końca ♥
    Czekam na pierwszy rozdział :)
    Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimki odblokowane więc jestem i ja ;)
    Tak sobie patrzę na bohaterów i z uśmiechem na ustach przyglądam się zdjęciu babci ;) Jestem bardzo ciekawa jak ją przedstawisz: uśmiechnięta z sercem na dłoni, uważna obserwatorka czy może wścibska baba wszędzie wpychająca swój nos...?
    Czekam na więcej ;)
    XYZa

    OdpowiedzUsuń

Lydia Land of Grafic